donderdag 26 maart 2015

Dag 6: Mijn, ons nieuwe thuis (Droom 3)

Leren creëren.


Voordat ik ga mediteren en schrijven vraag ik altijd hulp en begeleiding aan mijn Gids Max. Ik laat altijd volledig open wat ik ga schrijven het komt gewoon. Meestal hoef ik er ook niet om te vragen dan begint de inspiratie gewoon te stromen.

Voor deze droomwens zal je echt een open mind nodig hebben want die speelt en ontvouwt zich volledig in de 5e en hogere dimensies, een werkelijkheid (werkelijkheden) die nu nog onzichtbaar en onbegrijpbaar zijn voor ons.

Ik heb Aartsengel Gabrielle gevraagd mij te helpen bij het schrijven. Het fijne is als je specifieke hulp voor iets vraagt je al een antwoord hebt gekregen nog voordat je je vraag volledig hebt gesteld.

Wist ik bij de vorige twee droomwensen de 7 W's behalve hoe dit te realiseren bij deze ultieme droomwens wist ik ook niet wat precies te trainen te begeleiden. Dat weet ik nu inmiddels wel......

Wat jaren geleden begon als een trainingscentrum voor jongeren op/in een oude wijnboerderij ergens in zuid Italië is het nu uitgegroeid tot een bijzondere plaats, een lichtplaats, voor niet alleen mensen maar ook, laat ik ze maar even Lichtwezens noemen.

Een plek waar je je in eerste instantie thuis voelt, zeer dicht bij Moeder Aarde. Je voelt continue haar energie door je stromen terwijl je je in de natuur bevind. Prachtige uitzichten, vergezichten op zee, bergen, bossen een beek en veel natuur. Een plaats waar al je zintuigen geprikkeld worden, waar rust, vrijheid en veiligheid heerst maar ook plezier er vertier gevonden kunnen worden in dans en muziek. Mooie gebouwen, onopvallend in de natuur, natuurlijke bronnen voor het wellness gevoel. Sport en ontspanning staan in evenwicht naast inspanning.
Wat hier geleerd en waarin getraind gaat worden is in leren creëren. Co-creëren, grenzen zoeken in het onmogelijke. Liefde en respect staan hier centraal alsmede een vrije wil. Alles kan en mag hier dus zolang je maar jeZelf bent. Verschillende soorten entertainment alsook informatieverstrekking zullen hier plaats gaan vinden. Bijzondere leraren hebben al toegezegd te helpen en sprekers vanuit het hele universum zullen hun steentje bijdragen.

Je zou kunnen zeggen dat dit hemel op aarde is en dat is ook de intentie. Iets te creëren wat het beste van de Hemel en de Aarde combineert.

Droom je grootste droom heeft De Schepper gezegd, Ik heb je de gereedschappen gegeven......

Om deze droomwens te kunnen volgen, hierin mee te gaan, zul je een stevige dosis bewustzijn (geloof en vertrouwen in je Hogere Zelf) moeten bezitten. Voelt wat ik hierboven beschreven heb goed aan dan kan je via een geleide meditatie naar mijn droomwens gaan en de voortgang volgen.

Klik op deze link, ga lekker zitten, stel je open en laat je leiden......

Zo kan het dus werken. Je hebt een stukje of een complete droom/wens en ga beginnen de 7 W's in te vullen. Verbind je met je gids(en) en vraag hulp. Heb een open mind want iedereen krijgt hulp, het is een kwestie van of jij het accepteert. Of je er in gelooft, erop vertrouwd en ervoor gaat.

Mind the Open Mind!

Kc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten