dinsdag 24 maart 2015

Dag 5: Communiceren op basis van gevoel (Droom 2)

24 maart 2015

Heb ik gisteren kort beschreven wat ik graag met Passion 4 Life Network wil gaan doen neem ik jullie vandaag mee in mijn meest uitdagende wens om met bijzonder hoog begaafde en bijzonder hoog gevoelige mensen (veelal jongeren) iets geheel nieuws op te zetten.

Dit is mijn 2e droomwens en toen ik gisterenavond iemand hierover vertelde kwam het gepassioneerde gevoel ineens heftig opzetten.......
Eerder die dag onderweg naar de sportschool waarbij ik in gedachten de hoe vraag stelde, hoe ga ik dit allemaal doen?? Werd mijn aandacht naar de autoradio getrokken het was 16:16. Ik geloof niet in toevalligheden en heb, sinds ik bewust met combinatiegetallen om ga, hele mooie precies passende bevestigingen gekregen. Niet enkele maar tientallen inmiddels. Hier is een link naar de website over meestergetallen en combinaties .

Dit is wat 16:16 voor mij bevestigde

16.16 uur
Al je materiele behoefte worden via je consequente en positieve verwachtingen en affirmaties vervuld. Denk alleen aan wat je wenst, en dat is wat je ontvangt.
Het getal 6 houdt verband met aardse zaken, zoals bezit aardse aangelegenheden en concrete tastbare dingen. Zorg ervoor dat gedachte aan of zorgen am materiele zaken in evenwicht worden gehouden door een geconcentreerd zijn op en geloof in het spirituele.
Enige tijd geleden zo een 1 1/2 jaar terug kreeg ik tijdens mijn ochtend meditatie bijzondere ingevingen en zeer sterke energie. Soort van elektriciteit door mijn hele lichaam, wat nu ook weer opkomt al schrijvende. Ik zou wat gaan doen met kinderen die gelabeld zijn als autist en al die andere labels als pdd nos, adhd, add en noem maar op. Ik kreeg visioenen en ineens was mij alles duidelijk dat alles wat ik in mijn leven tot nu toe gedaan heb is een voorbereiding op geweest. Het was fantastisch, elektriciteit (energie) bleef maar op en neer gaan, ik kreeg bevestiging over bevestiging op alle vragen die ik had. Dit ging minimaal een uur lang door. Ik wist alles en dat terwijl ik nog nooit met iemand met een dergelijke gevoeligheid gesproken of zelfs maar gezien heb.

Ik kwam toen heel snel met verschillende mensen in contact die met 'autisme en alle andere labels' te maken hebben. Ik keek wat video's op youtube en het was heel raar om te ervaren en om te beschrijven wat dat met mij deed. Ik had een paar zeer basale vragen en heb zulke mooie antwoorden gehad. Al mijn vragen werden beantwoord dat voelde zo goed...... Maar ik was zelf nog niet gereed ik moest mezelf nog verder ontwikkelen.
Ondertussen wandelde ik (al jaren) langs een vervallen jeugdherberg met een hele bijzondere ronde ruimte......

Na mijn visioenen wist ik het dit wordt de ruimte waar ik en anderen lezingen zullen geven, waar kinderen hun bijzondere gaven zullen tonen aan ouders en familie, verzorgers en begeleiders.




Een bijzondere ruimte wachtend om gebruikt te gaan worden.


Een droomwens om hier mijn inzichten, kennis en ervaringen te delen met wie ervoor open staan......
Sprekers uit te nodigen en speciale evenementen te organiseren.






Een faciliteit om kinderen te begeleiden, tijdelijk te huisvesten en om begeleiders op te leiden.

 

Het is een uitdagende droomwens maar ik heb zoveel bevestigingen mogen ontvangen dat dit gerealiseerd gaat worden. 

Een centrum waar we leren hoe wij ons dienen aan te passen om met bijzonder hoog gevoelige en bijzonder hoog intelligente mensen om te gaan, wat zij ons te brengen hebben.......

Dit is wat ik de afgelopen jaren heb geleerd.

Wij zijn zovèr van onze natuur vervreemd geraakt, vervreemd van wie en wat we werkelijk zijn dat we in de loop der eeuwen alles hebben omgedraaid. Omgedraaid en ervan zijn 'losgekoppeld' dat we, willen we terug naar wie en wat we werkelijk zijn, en andere werkelijkheden ook voor waar aan kunnen nemen (en waarnemen), we weer alles om moeten draaien. Gelukkig hoeft dat geen eeuwen meer te duren.

Je bent een ziel en een klein deel van je essentie zit in een fysiek lichaam.

Wat ik weet is dat iemand die autistisch gelabeld is niet communiceert zoals wij dat doen. Wij gebruiken woorden en letten veel minder op gevoel waar zij veel meer op basis van gevoel communiceren. 

Nou vraag ik je welke taal is rijker?

Wij labellen iemand die autistisch is gelabeld als sociaal minder vaardig, maar de minder vaardigen zijn degenen die labellen, die kunnen immers niet meer dan woorden uitwisselen.

Het geconditioneerd denken houdt ons weg van wie en wat we werkelijk zijn, bijzonder hoog gevoelige en begaafde mensen denken anders en willen ons daarbij helpen......als wij daarvoor open staan.

Zij zijn bijzonder begaafd (hoge gevoeligheid is ook een gave) en wij proberen ze in het geconditioneerd denken te persen. Zijn het er enkelen dan gaat dit nog maar bijna alle kinderen die nu geboren worden zijn bijzonder begaafd.

Hoe gaan wij hiermee om????? En wat kunnen wij hun bijbrengen want het universum werkt zo dat de energie de weg van de minste weerstand volgt: er is dus voor beide partijen wat te 'halen'.

De kennis, het inzicht, de juiste mensen en de juiste en voldoende middelen zullen naar mij, liever gezegd naar ons toekomen want ik doe dit niet alleen en niet voor mezelf.

Een andere vraag waar ik het antwoord op kreeg is dat bijzonder hoog gevoelige mensen dus óók bijzonder hoog gevoelig zijn voor het voedsel en drinken wat zij innemen. De farmaceutische industrie maakt hier handig gebruik van. Met hier doel ik op de gemakzucht van ouders die liever een pil in het kind stoppen in plaats van het gezond eten geven. 

Hoever zijn we van onze natuur verdwaald?

Mind the Open Mind!

Kc





Geen opmerkingen:

Een reactie posten