zondag 22 maart 2015

Dag 3: Real time delen

Zondag 22 maart

De kick off (dag 1) staat on line en heb zojuist met mijn gids Max besloten om elke morgen real time te gaan delen wat er in me om gaat en hoe de voortgang van mijn dromen, mijn wensen gaat.
Ik heb beschreven wie ik wil zijn en wat ik heel graag wil doen. Het zijn zéér uitdagende wensen want ik begin echt vanaf nul. Heb absoluut geen idee hoe ik  dit moet gaan waarmaken maar mijn gevoel en mijn gids zeggen, ga er maar voor wij gaan je begeleiden. Je hebt de kennis en ervaring je geniet ervan om met je dromen bezig te zijn dus spring maar in het diepe......

Vandaag ga ik nog wat filmpjes op youtube zetten zodat ik die kan delen en wat linken ter verduidelijking.
Ik heb een white board en daar ga ik mijn dromen op visualiseren. Plaatjes en afbeeldingen verzamelen om zo alvast een begin te maken. Doel is je dromen voor je mind realistisch te maken en te gaan leven en je te gedragen wie je graag wilt zijn en wat je graag wilt doen. Zodra het board klaar is zal ik een foto plaatsen.
Waar ik verder mee ga beginnen is kijken wat ik allemaal nog heb van Passion 4 Life Network. Kijken wat ik ga gebruiken, wat ik zeker niet ga doen is een business plan gebruiken. Hier ga ik dus echt afwijken van de oude wereld methode. Ik laat me leiden door mijn intuïtie, mijn gids en sta open hoe het naar mij toe zal komen. Ik kan dit niet van te voren beschrijven want dat zou gebaseerd zijn op verwachtingen en ik ga dit avontuur aan puur op oprechte intenties.
Veel van wat ik wil heb ik nog niet beschreven maar komen tzt wel naarmate we verder gaan. Ik denk, spreek en handel graag op basis van voortschrijdend inzicht.

Het genieten begint NU bij het creëren, ik wacht niet met genieten tot ik het heb bereikt.

Mind the Open Mind!

Kc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten