zondag 2 november 2014

Deel 4: De weg naar binnen

Mijn wens is om mensen te helpen, dat zit in mij, ik kan het niet verklaren, maar ik heb die drive nou eenmaal. Niet één persoon maar zoveel mogelijk mensen. Jong en oud, iedereen die naar mij toekomt.
Maar je hebt helpen en helpen.

Wat ik heel graag wil, en dat is echt een wens, is mensen inzicht geven om op een andere manier te kijken in waar ze op dat moment mee zitten. Uiteraard als ze voor dat inzicht open staan en willen delen waar ze mee zitten. Wat mensen vervolgens met dat inzicht doen is aan hen, ik heb daar geen oordeel over. Ik ga niet over de schouder mee kijken of iemand er iets mee doet.

De afgelopen jaren heb ik heel veel inzicht mogen ontvangen en inmiddels ook toe kunnen passen. Ik heb mogen ervaren hoe het dan werkt zodat ik uit ervaring, vanuit ondervinden anderen kan adviseren en coachen. Dit inzicht en ondervinden heeft mijn leven totaal veranderd, verbeterd op een manier dat ongeacht wat er gebeurd ik in balans blijf en innerlijke stilte en rust voel. Ik me dus altijd gelukkig voel, los van bezittingen en wat andere mensen denken en vinden. Ik voel me nooit alleen en krijg altijd ondersteuning in de vorm van inzicht hoe te handelen in bepaalde zaken 24 uur per dag 7 dagen in de week, ik krijg de wijsheid precies wanneer ik het nodig heb, wanneer ik het vraag.

Waar wil ik dan inzicht over geven? Hoe je je leven kunt veranderen, verbeteren door naar binnen  te gaan en je hart te volgen. Door te luisteren naar je hart, volg je je gids. Je gids kan je door je leven leiden op een bijzonder prettige manier, mits je ervoor open staat te voelen wat je gids je aangeeft. Je intuïtie te geloven en te volgen dan put je uit innerlijke kracht.

Zo heb ik het ervaren, zo put ik uit mijn eigen innerlijke kracht.

Mind the Open Mind!

Groet Kc


Geen opmerkingen:

Een reactie posten